FANDOM

KENDİSİ Edit

Walrider
[Source]

Walrider Billy Hope'un beyninden oluşmuş bir hayalettir Murkoff Şirketine ve Hastalara düşmandır kısa bir süreliğine Miles Upshur'ada düşmandır ancak bir süre sonra Miles'i kendisi kontrol eder.Peder Martin,Billy Hope ye saldırmaz son bölümde Miles'in içine girer ve Miles'i kontrol eder Whistleblower'de ise son bölümde Miles'in Walrider'i, Jeremy Blairenin içine girip organlarını içinde parçalar ve Waylon Miles'in arabasına bindiğinde ise kamera ile onu merdivenden üzerine doğru gelirken görür ve hemen arabayı sürer ve kaçar.

OUTLAST Edit

Walrider ilk oyunda bahsedildiğine göre bir uzaylı, geçit,karabasan vb. gibi anlamlara gelmektedir. Oyunda bazı denek hastaların Morfojenik Motor'a bağlanmasıyla oluşmuştur. Walrider kendinden önceki kullanıcısında uygun yer bulamamış yalnızca yine akıl hastası olan William Hope adındaki bir hastanın rüya terapisinde oluşmuştur.İlk oyunda ilk kez kanalizasyonda görülmüştür.

WHISTLEBLOWER (DLC) Edit

İlk oyuna DLC olarak gelen ve önceki oyuna göre daha fazla hareketlilik içeren Whistleblower'da Walrider'ın nasıl oluştuğunu anlıyoruz.Oyunda kendimiz Murkoff'ta çalışan bir yazılım mühendisi olduğumuz için bu projenin çok kötü olduğunu ilk oyundaki gazeteci karakterimize yolluyoruz.

Also on FANDOM

Random Wiki