FANDOM

Outlast bir FPS oyunudur. 2013 yılında çıkmıştır ve iyi bir çıkış yakalamış olduğu söylenebilir.

Sen gözü pek ve cesur bir gazetecisin.Adın Miles Upshur ve şöhretini arttırmak için her şeyi yapabilirsin.Monte Masif Akıl Hastanesi'ne bir e-posta ile geldin. Amacın buradaki sırları ve gerçekleri ortaya çıkarıp şöhretini bütün Dünya'ya duyurmak ve Monte Masif'ten çıkmak.Buradan çıkmanın tek yolu Peder Martin'in yönlendirmeleri. Peder'in dediklerine güvenerek Underground Lab(Yeraltı Labaratuvarı)'a kadar geldin. Buraya gelmeden hemen önce Peder Martin'in kendini haç içinde, inancı için intihar ettiğini gözlerinle görürsün.Sana asansörü tamir ettiğini söyler ve bu da Yeraltı Labaratuvarı'na inmeni sağlıyor. Orada karşılaştığın Dr.Rudolf Wernick'nin deyimi ile, buradan çıkmak için Billy Hope(Walrider'in ilk hostu)'un Yaşam Destek Sıvısı'nı kapatman gerekiyor.

Walrider hakkında çok şey bilinmez ama bu Walrider Projesi bir gerçeği açıklıyor yani bu gizemini korumakta olan canavar Walrider bir proje olsa da bu canavarın nasıl yaratıldığı bilinmiyor.