FANDOM

Merhaba  Bugün OUTLAST oyun’u gerçek mi sorusuna yanıt verceğim. Bende bildiklerimi anlatıcam Outlast bildiğiniz üzere RED BARRELS şirketi tarafından yapılmış bir oyundur belki film’ini bilmezsiniz ama film’inin adı Mezarlık Buluşmalarıdır 2 seriden oluşuyor 1.seri tamamen gerçeğe yatkı bir olaydır 2.seri insanların aklında soru kalmasın diye çekilmiştir.
Şimdi Outlast’a 2 seriden oluşuyor film’deki çoğu benzerlikler var mekan özelliği birde altta gördüğünüz resimler gerçek mekanın görüntüleridir Gerçek mekanıda “Waverly Hills Sanatorium” dur 64 Bin akıl hastasının 90′lı yıllarda ölmesi bir neden yüzünden ve hala hükümet tarafından o bina yıkılamıyor RED BARRELS çok akıllı bir şirket çok iyi sakladı bizlerden bu gerçekleri kandırarak.
Peki neden bizden sakladılar ki ? Bu haberi ben yazarken oyun ilk çıktığında Oyun’un yapısından kuşkulanmıştım 1-2  aylık araştırma sonucu böyle şeylere ulaştım bu bilgiyi çok az insan biliyor ve bu bilgiyi etrafımda fazla bilen yoktu hatta hiç yoktu ben bunları yazma amacım RED BARRELS’in bizleri kandırması oyun 2 seriden oluşuyor Film’de 2 seriden oluşuyor mekan benzerliği, projeler benzerliği, oyun görüş açıları ile film’deki görüş açılarının benzerliği Tuhaf film’i izler iseniz 2 seri’sinide bu yazdıklarım size saçma gelmiş olabilir ama dediğim gibi film’i izler iseniz aklınızda ki bütün soruların cevap’ı gitcektir Bu haber tamamen bana aittir yani Murat Gökşingöl’e(mal) hiç bir yerden alıntı yapmadım kendi fikirlerim ve Amacım RED BARRELS’i kötülemek değildir.
ha bu arada Altta resim ve oraya giden amatör kamerayla çekilmiş bir video koycam’da Yarın yani 12 Temmuz’da oraya bir gezi düzenleniyor İmkanım olsaydı oraya gidip bir çekim yapmak isterdim emin olabilirsiniz

Also on FANDOM

Random Wiki