FANDOM

Bu Sayfa Outlast Karakterlerinin Bulunduğu Sayfadır. Edit

Ana Karakterler Edit

Oyundaki Birinci Ana Karakterdir. Akıl Hastanesini Araştırmaya Gelen Bir Araştırmacı-Gazetecidir. Hiç Konuşmaz. Walrider Yüzünden Ölmüştür.(Öldüğü bilinmemektedir, fakat büyük ihtimalle Walrider Miles'in içine girip onu yönetmektedir.)

DLC'nin Ana Karakteridir. Akıl Hastanesinin Altındaki Labaratuvarda Çalışan Bir Yazılımcıdır.Murkoff Şirketini Miles'a Mesaj Olarak İhbar Etmiştir.Hayatta Kalıp Murkoff'un Bütün Sırlarını Bir Websitede Paylaşmıştır.

Yardımcı Karakterler Edit

Oyundaki Rahiptir. Dosttur Bize Saldırmaz Ama Bizi Bir Keresinde Bayıltıp Bir Kodese Tıkmıştır. Çok Dinci Olmasının Yanı Sıra Walrider'ın Tanrı Olduğuna İnanır. Kendini Yaktırmıştır.

Billy Hope'un Beyninden Oluşmuş Bir Hayalettir. Billy Hope Onun Kontrol Eden Kişidir. Oyunun Sonunda Miles'ın İçine Girip Tüm Polisleri Ve Jeremy Blaire'ı Öldürmüştür.

Eski Bir Askeri Polistir. Afganistan Ve Pakistanda Görev Yapmıştır. Şişman Ve Uzundur Elleri Kedi Pençesi Gibidir. Bileklerine (Hem El, Hem Ayak) Zincir Dolamıştır. Oyunda Miles'ın Sıkça Karşısına Çıkmıştır. Herkesin Korktuğu Bir Kafa Koparıcıdır. Walrider Tarafından Öldürülmüştür.

Oyundaki Eski Bir Doktordur. Çoğu Kişinin Her tarafını Kesip Biçen, İşkence Eden Biridir. Sadece Önünde Bir Örtü Vardır Arkası ve Geri Kalan Her Yeri Çıplaktır. Miles Tarafından Öldürülmüştür.

DLC'deki (Teknik Olarak) İlk Olarak Gördüğümüz Canavardır. İlk Göründüğü Yer Morfojenik Motor Bölmesiydi. Waylon Yüzünden Makineye Bağlanır Daha Sonra Makinenin Etkisi Yüzünden Sapık Bir Yaratığa Dönüşür Ancak Waylon Onu Öldürmeyi Başararır. Oyunun DLC serisinde Waylon Park'ın hayalarını kopartmayı denemiş fakat başarılı olamamıştır.

DLC'deki Yamyamdır. İkinci Gördüğümüz Yaratıktır. Onunla İlk Olarak Ufak Bir Yemekhanede Karşılaşıyoruz. Bir Güvenlik Görevlisini Elindeki Testereyle Parçalar Ve Yer Daha Sonra Bize Yönelir Ancak Gazı Kesip Bahçeye Kaçtığımızda Bir Daha Onu Hiç Görmeyiz.

DLC'deki Düşmanlardan Birisidir Ancak Ara Yerlerde Görülür (Yani Onu Ara Sıra Görüyoruz) Onun Yüzünden Kısa Dalga Radyo Bozulur Ve Dışarıya Sinyal Gönderemeyiz. En Önemli Ayrıntı: Onun Yüzünden İstafa Vermiş Gibi Görünürüz Ve Makineye (Morfojenik Motora) Bağlanırız.

Hem Oyunda Hemde DLC'de Görülürler Bazıları Saldırır Bazıları Saldırmaz. Ayrıca Bazıları Düzgün Görünürken Bazıları Parçalanıp Yeniden Birleştirilmiş Gibi Görünür Ve Çoğunlukla Keldirler.

- Güvenlik Görevlileri: Whistleblower 'in ilk bölümünde gördüğümüz kimi masa başında çalışan kimi ayakta şekil şekil duran Murkoff personelleridir katliamdan sonra neredeyse hepsi bulundukları masada veya yerlerde ölen kimi odasında kanlar halde travma geçirmiş halde yardım bekleyen kimi Dış Dünya ile iletişime geçmeye çalışıp Walrider tarafından bir köşede katledilen (ellerinde telsizler ve piller var) kimi akıl hastaları tarafından katledilir ve birkaç örnek :

- Hastane içinde katliamdan sonra yapılan anonsta: 'Bütün Murkoff Personellerinin dikkatine size en kısa zamanda dış dünyadan yardım gelecektir kendinizi odalara kapatın ve yardım bekleyin..' demiştir.

Bu yüzden de personeller kendilerini bulundukları yere kitleyip Murkoff'un askerleri tarafından yardım beklemektedir... Hani dışarıdaki zırhlı kamyonetlerin sahipleri.

-2 güvenlik personeli bizi hasta sanıp ''İşte geliyor kapatalım kapıyı'' şeklinde konuşup kapıları kitlemiştir.

-Bir güvenlik odasında içeri girdiğimizde güvenlik personelinin kanlar içinde "Siktir git öldürteceksin beni defol" demeside onların çaresizliğini anlatmaktadır.

ANDREW

DLC'de Murkoff Şirketi'nde Çalışan Bir Doktordur.Oyunun Başlarında (Görülür) Bize Düşman Değildir Ancak Waylon'ın Mesajı Atmasını Öğrenince Kendisi ve Bütün Şirket Çalışanları Waylon'a Düşman Olmuştur.

Also on FANDOM

Random Wiki