FANDOM

Bu Sayfa Outlast (Ve DLC)Deki Düşman Karakterleri Göstermektedir. Edit

Outlast Edit

İlk Oyunda Ve DLC'de Görülür.Oyundaki Başlıca Düşmandır. Çok İri Yarı 2.07 M Uzunluğundaki Chris Walker Bizim İçin Büyük Problemdir. Eski Bir Askeri Polistir. Dudakları Yoktur, Keldir, Çoğunlukla İnsanların Kafalarını Koparır.Ancak Amacı Hastaların Walrider Olarak Kullanılmasını Engellemek İçin Bunu Yapar.

İlk Oyunda Ve DLC'de Görülürler.Birbirine Çok Benzeyen İki Manyak. Kardeşlerdir, Çıplaklardır, İkisininde Saçı Farklıdır. Ama İçlerinden Biri Milesın Dili Ve Karaciğerini İstemektedir.

Psikopat Eski Bir Doktor Sadece Erkekler Koğuşunda Görülür, Neredeyse Çıplaktır, Her Türlü Pis, Kanla Kaplı Ameliyat Aleti Vardır, Beyaz Saçlı, Kırık Gözlüklü, Kafasını Hastalara Ve Miles'a Takan Bu Herif Sizi Öldüremez İse Şanslı Sayılırsınız. Bu Arada Miles Tarafından Asansörde Sıkıştırılarak Öldürülmüştür.

Çoğusu Saldırgan Ve Parçalanıp Yeniden Birleştirilen Bu Manyaklar Çoğunlukla Peder Martine İnanır.

Outlast: Whistleblower (Muhbir) Edit

Muhbir DLC'sinde İlk Görünen Sapık Heriftir, Başta Gayet İyidir, Hatta Deli Bile Değildir Ama. Sonra Bir Canavara Dönüşür, Önüne Geleni Kadın Zannedip Öldürür.

Manyak Bir Yamyam Adam, El Testeresi İle Önüne Geleni Öldüren, Sonrada Yiyen Bir Adam. Kısaca Yamyam.

Muhbirdeki Başka Bir Düşmandır. Çok İri Yarı 2.07 M Uzunluğundaki Chris Walker Bizim İçin Büyük Problemdir. Eski Bir Afgan Askeri Polistir. Dudakları Yoktur, Keldir, Çoğunlukla İnsanların Kafalarını Koparır.

NOT: Chris Walker İki Oyundada Görülmüştür Ancak Muhbirde Sadece İki Kez Waylonu Kovalamıştır.

Çoğusu Saldırgan Ve Parçalanıp Yeniden Birleştirilen Bu Manyaklar Çoğunlukla Pedere İnanır.

Also on FANDOM

Random Wiki